Перейти к публикации

250 Hp Tofash Shahin


bakutuning
 Поделиться

Рекомендованные сообщения

mende inanmirdim ancaq 3 cu vitesde saatda texmini 100 le gedende qaza basdiginda arxasinin nece qacdigini oz gozlerimle gordum!!! beli bu turkiyedede ilkdi. bizimle yarisa gelen 1 bar turbo isledirdi biz guldukki biz 1 bari kucede surende isledirik yarisda 1.7 bar:)

birde deyrsiz bakida qeseng tofaslar var ancaq turkiyede yoxdu:)) beli diz deyirsiz cunki tofashlarin satisi 2000 ci ilden sora turkiyede qadagan edilib!!! ancaq 3 cu dunya olkelerine ixrac edilir. bizde teze tofashlar oldugu ucun canida saglam olur ve tuning ucun cox semereli olar.

eyni masin bakutuning terefinden bakida yigilacaq ilk masindan reklam ucun qazanc istemirik. maraqlanan varsa menimle elaqe saxlaya biler.

Gardash salam. Mende TOFASH SAHİN var, 2005-in dekabri. Motorunu guclendirmek isterdim. Size bir nece sual vermek isterdim:

1. Mene maraglidi siz tuning edende garantiya verirsiz ki motorda problem cixmayacag?

2. 250 at gucunde motor 100 km/saat sureti nece saniyede yigir?

3. Mashinin benzin serfiyyati nece olur?

4. MAsinin tormoz sisteminde deyishiklik olur? Cunki Tofashin tormozlari zeifdi, standart tormozlarla 250 at gucunde mashini saxlamag bir az cetin olar.

5. Deyirsiz amartizatorlari sertleshdiririk, bes 17-lik diski ile sertleshdirilmish amartizatorlarla seherden kenarda nece surmek olar. Mashinin salonunda dehshet ses yaratmaz bu?

6. Xususi benzin deyende nece oktan nezerde tutursuz? Azerbaycanda 95-den yuxari yoxdu axi. Hec o da temiz 95 deyil.

Gardash suallarim bu geder. Evvelceden tesekkur edirem. Cox sag ol.

Содержимое этого сообщения скрыто.
Чтобы увидеть его, вам следует войти на форум, или пройти регистрацию, если её у вас нет.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Turbo motorlarin sixma derecesi atmosfer motorlarinkindan ashagi olur ki detonasiya vermesin. tofashda turbo ola biler amma inanmiram ki onun gucu 250at gucu olsun. 250 tofash motoru ucun coxdur, hem de bunu stendde yoxlamamish demek olmaz.

bundan bashqa tofashin transmissiyasi da buna uygun deyil. adeten guclu motorlarin uzun pilleli korobkasi olur. tofashin suret qutusunun oturme ededleri boyukdur, yeni cox qisa pilleleri var. ele bil ki 2106ya 2107ye 2101 korobkasi qoymusan.

ona gore Tofash sureti tez yigir. arxa mostun baglanan yerleri de guclu motora uygun deyil. onlari ya tuning elemek lazimdir, ya da tez siradan cixacaq.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

  • 2 недели спустя...
Gardash salam. Mende TOFASH SAHİN var, 2005-in dekabri. Motorunu guclendirmek isterdim. Size bir nece sual vermek isterdim:

1. Mene maraglidi siz tuning edende garantiya verirsiz ki motorda problem cixmayacag?

2. 250 at gucunde motor 100 km/saat sureti nece saniyede yigir?

3. Mashinin benzin serfiyyati nece olur?

4. MAsinin tormoz sisteminde deyishiklik olur? Cunki Tofashin tormozlari zeifdi, standart tormozlarla 250 at gucunde mashini saxlamag bir az cetin olar.

5. Deyirsiz amartizatorlari sertleshdiririk, bes 17-lik diski ile sertleshdirilmish amartizatorlarla seherden kenarda nece surmek olar. Mashinin salonunda dehshet ses yaratmaz bu?

6. Xususi benzin deyende nece oktan nezerde tutursuz? Azerbaycanda 95-den yuxari yoxdu axi. Hec o da temiz 95 deyil.

Gardash suallarim bu geder. Evvelceden tesekkur edirem. Cox sag ol.

salam

qardas injektor tofashlarda bu gucu almaq cox cetindi daha dogrusu bildiyim qederiyle eleyen olmayib. turbo ucun en yaxsisi karbiratordu. birde yenede deyirem hec bir tuning firmasi zemanet vermir.

benzin serfiyetai 15 litre etrafinda olur. standart tormuzlar olur. elbetde tuning masinla rayona daga dasa getmirler:) xususi denzin turkiyede var burda heleki getirmemisim cunki ehtiyac yoxdu. detonasiya yaranmasin deye ele bir benzin isledirler. bizim bensinle 200 hp den yuxari cixmaq olmaz tofashda.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Turbo motorlarin sixma derecesi atmosfer motorlarinkindan ashagi olur ki detonasiya vermesin. tofashda turbo ola biler amma inanmiram ki onun gucu 250at gucu olsun. 250 tofash motoru ucun coxdur, hem de bunu stendde yoxlamamish demek olmaz.

bundan bashqa tofashin transmissiyasi da buna uygun deyil. adeten guclu motorlarin uzun pilleli korobkasi olur. tofashin suret qutusunun oturme ededleri boyukdur, yeni cox qisa pilleleri var. ele bil ki 2106ya 2107ye 2101 korobkasi qoymusan.

ona gore Tofash sureti tez yigir. arxa mostun baglanan yerleri de guclu motora uygun deyil. onlari ya tuning elemek lazimdir, ya da tez siradan cixacaq.

duzdu turboda problel ele detonasiyadir. ele butun e,meliyyat onun ustunde gedir ki detonasiya olmasin:) o olmasaydi ne var idiki ele turbonu alib evdede ustune baglamaq olardi:) tofashin arxa mostunu qaynaq edirlerki qalxislar rahat olsun oda elbetdeki dongelerde problem yaradir ele bil jeeplerde arxani kilitlemisen. matora geldikde ise tofash motou tuning ucun en elverisli en guclu matorlardan biridi her mator turbo+ nos qaldirmir:)

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

qardas injektor tofashlarda bu gucu almaq cox cetindi daha dogrusu bildiyim qederiyle eleyen olmayib. turbo ucun en yaxsisi karbiratordu

onu sene kim deyib, injektor komp idare olunur karb ise sadece qazin trosu ve paplivokla. Beyine istenilen programi yukleyib matordan boyuk at gucunu tenzimlemek mumkundur. tofas matoru vaz matorlari kimi ejdadi fiat ve lancia matorlaridir, sadece olaraq balansir vali fiatda asagida (nijni valnniy) vazlarda ve tofasda ise yuxarida (verxne valniy). injektor hemishse karbdan ustun olub ve olacaq!!! nese aydin deyilse fashiste muraciet ele o mator geniyidir!

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

injektor comp ile idare olundugu ucun carbirator daha rahat olur. omrunde hec turbo taxmisan masina? veya dediyin adam bele bir sey edib? nese bilirikki danisiriq

Содержимое этого сообщения скрыто.
Чтобы увидеть его, вам следует войти на форум, или пройти регистрацию, если её у вас нет.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

injektor comp ile idare olundugu ucun carbirator daha rahat olur. omrunde hec turbo taxmisan masina? veya dediyin adam bele bir sey edib? nese bilirikki danisiriq

sorushmag eyib olmasin karbyutatorun neyi rahatdit ????

karbyurator 4ox sade va primitiv bir gurgudur.

o inktor kimi butun dovrelerde lazim olan Benzin-hava Garishigine vere bilmez !!!

Bu bir faktdir ve bununla hech kim razlashmiya bilmez.

Siz deyen detonasiyanin esas sebeblerinden biri Benzin-hava garishiginin Muherrike duzgun verimemeyidir.

mahz Bu megamda Karbyuratorun Turbo Muherrike goymagi bir texniki savadsizlig kimi gabul olunur.

Diggetinize gore teshekkurler

Содержимое этого сообщения скрыто.
Чтобы увидеть его, вам следует войти на форум, или пройти регистрацию, если её у вас нет.

Изменено пользователем FaShisT
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

sorushmag eyib olmasin karbyutatorun neyi rahatdit ????

karbyurator 4ox sade va primitiv bir gurgudur.

o inktor kimi butun dovrelerde lazim olan Benzin-hava Garishigine vere bilmez !!!

Bu bir faktdir ve bununla hech kim razlashmiya bilmez.

Siz deyen detonasiyanin esas sebeblerinden biri Benzin-hava garishiginin Muherrike duzgun verimemeyidir.

mahz Bu megamda Karbyuratorun Turbo Muherrike goymagi bir texniki savadsizlig kimi gabul olunur.

Diggetinize gore teshekkurler

Содержимое этого сообщения скрыто.
Чтобы увидеть его, вам следует войти на форум, или пройти регистрацию, если её у вас нет.

+1 sagol fashist, bizimle hech bir tuning org. regabet apara bilmez, biz informasiyani mohteshem tuning show-larindan, hem de yaddan chixmish qarajlardan da veririk. EFIR.WS---> xeberin bizden tutun (bele meslehetdi)

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

ilk matoru 2000$ yigaciq!! reklam ucun ucuz edirik...xususi yanacaq isledende 250 hp elde etmek olur. bakidaki yanacaqla 180-200 hp elde etmek mumkundu. matorda hec bir problem cixmir. cox guce salindiginda suret qutusunda xirda problemler cixa bilir buda tofash ucun normaldi:) amartizatorlari sertlesdirecik yoxsa duz getmez:) ankarada hazirladigimiz tofashin neye qadir oldugunu bu videodan gore bilersiz:)

2000 $ -dan galxdiz 5000 dollara. Men ashagi yeri dedim, demedim ki maksimum neceye bahsa geler?

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

sorushmag eyib olmasin karbyutatorun neyi rahatdit ????

karbyurator 4ox sade va primitiv bir gurgudur.

o inktor kimi butun dovrelerde lazim olan Benzin-hava Garishigine vere bilmez !!!

Bu bir faktdir ve bununla hech kim razlashmiya bilmez.

Siz deyen detonasiyanin esas sebeblerinden biri Benzin-hava garishiginin Muherrike duzgun verimemeyidir.

mahz Bu megamda Karbyuratorun Turbo Muherrike goymagi bir texniki savadsizlig kimi gabul olunur.

Diggetinize gore teshekkurler

Содержимое этого сообщения скрыто.
Чтобы увидеть его, вам следует войти на форум, или пройти регистрацию, если её у вас нет.

en ucuz ve en rahat karbirator mator basa gelir! boyuk sehv buraxirsiz detonasiya benzin hava qarisiminin duzgun olmamasindan emele gelmir! tuningden bele cox basi cixan varsa hondamin qarsisina tuning masin cixardin her kese meydan oxuyuram:D ortaya bir is cixartmis birisi kimi danisiram:)

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

boyuk sehv buraxirsiz detonasiya benzin hava qarisiminin duzgun olmamasindan emele gelmir!

Sizden artig derejede xahish editrem ki Muherrikin ish principiyle ve detinaciyanin yaranmanin esas sebebleri ile yaxindan tanish olasiniz.

tuningden bele cox basi cixan varsa hondamin qarsisina tuning masin cixardin her kese meydan oxuyuram:D

Birazdjada Dozun

Содержимое этого сообщения скрыто.
Чтобы увидеть его, вам следует войти на форум, или пройти регистрацию, если её у вас нет.

Изменено пользователем FaShisT
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Sizden artig derejede xahish editrem ki Muherrikin ish principiyle ve detinaciyanin yaranmanin esas sebebleri ile yaxindan tanish olasiniz.

Birazdjada Dozun

Содержимое этого сообщения скрыто.
Чтобы увидеть его, вам следует войти на форум, или пройти регистрацию, если её у вас нет.

masin qayirma uzre tturkiyede tehsil almisam. bideki detonasiya men bildiyim avans vurmadirsa baska seyden emele gelir. hava yanacaq qarisimindan bilirsen ne emele gelir? yanacaq az olanda masin baslayirt part part eleyib getmemeye. yanacaq cox olanda hecne hiss eletdirmir birde baxirsanki masin dayandi pistonlar eriyib:) bir az gozleyin deyirsinizse yegin nese masin uste isleyirsiz ugur olsun sevineremki 2. turbo maisn var. men daha guclu olmaq ucun bir az daha eziyyet cekerem belece regabet olar inkisaf olar:)

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

mashin gayirma uzre turkiyede tehsil almisizsa onda adi fiziki proceslerden yeygin xeberiniz yox.

Bu sade ve elementardir Benzin-hava garishiginda havanin terkibi artdigca yanma temperaturu da artir yani yanma kamerasinin temperatutu galxir. ve eger tehsil almisiniz sa onda bilmemish olmarsiz ki yanma kameranin temperaturu detonaciya iyle bir basha elagedediler.

Burada artig Mubaise etmeye deymez. bu elementar muherrik ve fiziki proceslerdir..

dediyiniz pistonlarin erimeyi ve ya avtomobilin 4irt pirt elemeyi o heddinden artig ya benzin ya da hava garishigin sehfindendir.

men ise hal hazirda mehz Normal ishliyen muherrik ve muherrikin Fuel sistemlerinden sehbet a4iram

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

bunu bele deyekde.

duz deyirsenki yanma kamerasindaki tempratur artiqca detonasiya riski coxalir. bu prosesi yeginki bilirsen puskurdulen benzin orda olan asiri tempraturun neticesinde ozu ozune yanir. yeni atesleme olmadan yaranir. buda istenilen hal deyil. cunki psiton qollarini qirir blok mehv olur.hec forget pistonlarda buna dozmur. 2 cisebeb ise atesleme vaxtinda olmur buda yene piston qollarini qirir. mende 1.2 bardi hava yanacaq qarisiminda problem yoxdu cunki elede yuksek tezyiq deyil. bezen hava soyuq olanda masin zeyif gedir yeni yayda olan ayarlar qisda olanda hava soyuq oldugu ucun daha cox hava qebul edir yanacaq catmir. part partedib qalir yerinde.detonasiyanin qarsisini alma qucun here bir usuldan istifade edir bunu coxuda aciqlamir hec. ozunuz ne vaxtsda turbo qurasdiranda bu problemlerle qarsilasacaqsiz kitabda yazilan melumatlarla coxda uzagagetmek olmur cunki her avtomobilin oz xususiyetivar.

birde havanin terkibi deyirsiz bu baska seydi elbetde yanma kamerasina elave oksigen vursan tempratur qalxacaq basina oyun acacaq.

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

duz deyirsenki yanma kamerasindaki tempratur artiqca detonasiya riski coxalir. bu prosesi yeginki bilirsen puskurdulen benzin orda olan asiri tempraturun neticesinde ozu ozune yanir. yeni atesleme olmadan yaranir. buda istenilen hal deyil. cunki psiton qollarini qirir blok mehv olur.hec forget pistonlarda buna dozmur. 2 cisebeb ise atesleme vaxtinda olmur buda yene piston qollarini qirir. mende 1.2 bardi hava yanacaq qarisiminda problem yoxdu cunki elede yuksek tezyiq deyil. bezen hava soyuq olanda masin zeyif gedir yeni yayda olan ayarlar qisda olanda hava soyuq oldugu ucun daha cox hava qebul edir yanacaq catmir. part partedib qalir yerinde.detonasiyanin qarsisini alma qucun here bir usuldan istifade edir bunu coxuda aciqlamir hec. ozunuz ne vaxtsda turbo qurasdiranda bu problemlerle qarsilasacaqsiz kitabda yazilan melumatlarla coxda uzagagetmek olmur cunki her avtomobilin oz xususiyetivar.

Bu bir detonaciyanin yaranma sebeblerin Dersine lap oxshadi.

Bunlarin hamsini bilmemeyimi hardan bilirsiz ))))???

birde havanin terkibi deyirsiz bu baska seydi elbetde yanma kamerasina elave oksigen vursan tempratur qalxacaq basina oyun acacaq.

sade bir sual ))))

sizin turbo muherrikinizde Full throttle & power rejimlerinde verilen Benzin-hava garishiginda. exhaustda nece eded Oxigen deneleri var

Daha sade desey engine benzin-hava garishigi ( air fuel ratio) nedir??

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

qardas nese orgetmek deyil bilgilerimizi paylasiriq neyi pisti?

Содержимое этого сообщения скрыто.
Чтобы увидеть его, вам следует войти на форум, или пройти регистрацию, если её у вас нет.
normalda bildiyim qederiyle yakit hava qarisimi turboda 1/13.5 olmalidi. amma bu degige mende necedi bilmirem:( melumdurki bu nisbete yaxinlasdiqca daha saglikli olur. gerek bi dene fuel air ratio meter qoyum masina.

Изменено пользователем bakutuning
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

gerek bi dene fuel air ratio meter qoyum masina.

Indiye kimi onun sende olmamasi mene yeke bir sual kimi galir.

yani sen oz fuel Map Wide band Oxigen sesoorsuz nedje set up elemisen ??

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

qardas senin dediyin bu sistemler amerkadaki dragyarislarinda istirak eden masinlar ucun istifade olunur. 1.6 dan 500-600 hp almaq istesen coxlu sensorlere elektronikaya ehtiac var. mendeki turbo en asagi seviyyedi. ele bele kucede bas qatmaq ucun sayilir:) avtomatda 1.2 bar idi mexanikada helelik 1 barda isledecem. 2 ci lahiyem daha profesyonel bir sye olacaq 1.6 civic 500 hp etrafinda olacaq. onda artiq sen deyen kimi iceridenhersey laptop control olacaq. kapotun altinda sensorlar bir birine qarisaacaq:)0-200km/h 8 sn da yigan masindan sohbet gedir

Содержимое этого сообщения скрыто.
Чтобы увидеть его, вам следует войти на форум, или пройти регистрацию, если её у вас нет.
gerek bunu satam sora...

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

turbodan bashiviz chixir, deyin mene t70 turbo kit Subaru ucun 900 dollara realdir? Men tapmisham amma giymeti cox ashagidir, ela olardi alib oz 1,3 motoruma salardim )))

Изменено пользователем Аудивод
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

qardas normal veziyyetde az islenmis turbo ozu ele o qiymetedi. normal kitin qiymeti 3000 dollar etrafindadi. o qiymete real deyil. teze subarulara turbo problem olar meslehetdeyil.
Изменено пользователем bakutuning
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Пожалуйста, войдите для комментирования

Вы сможете оставить комментарий после входа



Войти сейчас
 Поделиться

  • Сейчас на странице   0 пользователей

    • Нет пользователей, просматривающих эту страницу.
×
×
  • Создать...