Назим Опубликовано: 23 июля 2011 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано: 23 июля 2011 Очередные шпионские фото BlackSeries Coupe C63 AMG BlackSeries - Официальные фото. Автомобиль представлен сегодня, официальную информацию на днях повешу. Содержимое этого сообщения скрыто.Чтобы увидеть его, вам следует войти на форум, или пройти регистрацию, если её у вас нет. 2 Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах Больше способов поделиться...
Назим Опубликовано: 5 августа 2011 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано: 5 августа 2011 Black Style Содержимое этого сообщения скрыто.Чтобы увидеть его, вам следует войти на форум, или пройти регистрацию, если её у вас нет. 1 Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах Больше способов поделиться...
Назим Опубликовано: 19 ноября 2011 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано: 19 ноября 2011 Содержимое этого сообщения скрыто.Чтобы увидеть его, вам следует войти на форум, или пройти регистрацию, если её у вас нет. 1 Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах Больше способов поделиться...
Akim Опубликовано: 19 ноября 2011 Жалоба Поделиться Опубликовано: 19 ноября 2011 Назим, а когда будет С63 брабус? Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах Больше способов поделиться...
Назим Опубликовано: 21 ноября 2011 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано: 21 ноября 2011 Назим, а когда будет С63 брабус? Как будет вы первыми узнаете) Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах Больше способов поделиться...
Назим Опубликовано: 12 января 2012 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано: 12 января 2012 Содержимое этого сообщения скрыто.Чтобы увидеть его, вам следует войти на форум, или пройти регистрацию, если её у вас нет. Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах Больше способов поделиться...
Назим Опубликовано: 9 февраля 2012 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано: 9 февраля 2012 ADV1 Wheels Содержимое этого сообщения скрыто.Чтобы увидеть его, вам следует войти на форум, или пройти регистрацию, если её у вас нет. Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах Больше способов поделиться...
Назим Опубликовано: 3 марта 2012 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано: 3 марта 2012 Назим, а когда будет С63 брабус? Наконец-то, теперь можешь заказать) Brabus has unveiled the most powerful C-Class in the world ‒ the new 800 horsepower Brabus Bullit Coupé which will make its debut at the upcoming Geneva Motor Show. Based on the Mercedes C-Class Coupé, the matt black Brabus is powered by a V12 engine derived from the S-Class. The Bottrop based tuner increased the displacement from the original 5.5 liter up to 6.3 liter and added two turbochagers. The result is a whopping 800 horsepower and 1,420Nm of torque, which is electronically limited at 1,100Nm. Thanks to this impressive increase in power, the Brabus Bullit Coupé is able to accelerate from standstill to 100km/h in 3.7 seconds. A sprint to 200km/h takes just 9.8 seconds and the top speed is 370km/h. Содержимое этого сообщения скрыто.Чтобы увидеть его, вам следует войти на форум, или пройти регистрацию, если её у вас нет. 1 Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах Больше способов поделиться...
Akim Опубликовано: 3 марта 2012 Жалоба Поделиться Опубликовано: 3 марта 2012 Решетка ужасная, а так это что-то Содержимое этого сообщения скрыто.Чтобы увидеть его, вам следует войти на форум, или пройти регистрацию, если её у вас нет. А цена не известна еще? Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах Больше способов поделиться...
moFF Опубликовано: 5 марта 2012 Жалоба Поделиться Опубликовано: 5 марта 2012 (изменено) Mercedes-Benz C63 AMG BRABUS BULLIT Coupe 800HP Содержимое этого сообщения скрыто.Чтобы увидеть его, вам следует войти на форум, или пройти регистрацию, если её у вас нет. BRABUS BULLIT Coupe 800 – Technical Data Body 2-door coupe based on the Mercedes-Benz C 63 AMG Coupe. Steel unibody welded to floorpan. BRABUS BULLIT Coupe 800 aerodynamic-enhancement kit for reduced lift on front and rear axle and reduced drag. Consists of supplemental front spoiler, air routers for the lateral air inlets and outlets, air vents in the front fenders, rear wing and rear diffuser. BRABUS hood with integrated ram-air intake system. Dimensions: Length 4,707 mm (185.3 in.) Width 1,795 mm (70.7 in.) Height 1,361 mm (53.6 in.) Curb weight 1,820 kg (4,012 lbs.) Gross vehicle weight 2,160 kg (4,762 lbs.) Tank capacity/reserve 66 l / 14.0 l (17.4 / 3.7 gal.) Engine BRABUS 800 V12 Biturbo high-capacity engine based on Mercedes 600. BRABUS 800 V12 Biturbo engine conversion consisting of: Displacement increase to 6.3 liters (384 cu. in.) by means of a special crankshaft with longer stroke, larger cylinder bore and corresponding larger pistons. Mixture-flow-optimized intake and outlet ports of both cylinder heads, including installation of high-performance camshafts. BRABUS 800 V12 Biturbo system with two high-performance turbochargers with optimized exhaust manifolds and integrated turbine housings, more efficient intercooling system with four water-to-air intercoolers and ram-air intake integrated into hood. BRABUS stainless-steel twin exhaust system with free-flow metal catalysts and butterfly valve. Newly programmed mapping for engine and on-board diagnostics. V12-cylinder three-valve alloy engine with two turbochargers Displacement 6.233 cc (380.4 cu. in) Compression ratio 9.0 : 1 Rated power output 800 hp (788 bhp) / 588 kW at 5,500 rpm Peak torque 1,420 Nm (1,047 lb-ft) from 2,100 rpm (electronically limited to 1,100 Nm / 811 lb- ft) max. CO2 emissions 372 g/km (595 g/mile) Fuel type: Super plus (98 ROZ) Motor oil: MOTUL Power Transfer Rear-wheel drive with limited-slip differential and ESP Reinforced seven-speed quick-shift automatic gearbox Gear ratios: 1st gear 4.38 2nd gear 2.86 3rd gear 1.92 4th gear 1.37 5th gear 1.00 6th gear 0.82 7th gear 0.73 1st reverse gear 3.42 2nd reverse gear 2.23 BRABUS limited-slip differential with a locking rate of 40 percent Final drive ratio 2.65 : 1 Suspension Independent front and rear suspension with height-adjustable BRABUS coilover sport suspension developed in cooperation with BILSTEIN. Front axle: Three-link suspension, anti-dive geometry, Height-adjustable BRABUS struts with gas-pressure shocks with 10-way adjustable bound and rebound, coil springs, BRABUS sport sway bar. Rear axle: Multi-link suspension, anti-dive and anti-squat geometry. Height-adjustable BRABUS struts with gas-pressure shocks with 10-way adjustable bound and rebound, coil springs, BRABUS sport sway bar. Wheels: One-piece BRABUS Monoblock R alloy wheels with Continental, Pirelli or YOKOHAMA high-performance tires. Front: 8.5J x 20 H2 with 235/30 ZR 20 Rear: 9.5J x 20 H2 with 275/25 ZR 20 Brake System Dual circuit brake system with Brake Assist and BRABUS high-performance brake system. Front: BRABUS 12-piston fixed aluminum calipers with vented and grooved steel discs measuring 380 x 37 mm (15.0 x 1.45 in.) Rear: BRABUS six-piston fixed aluminum calipers with vented and grooved steel discs measuring 360 x 28 mm (14.2 x 1.1 in.) Performance 0 – 100 km/h (62 mph): 3.7 sec. 0 – 200 km/h (124 mph): 9.8 sec. 0 – 300 km/h (186 mph): 23.8 sec. Top speed: more than 370 km/h / 230 mph Fuel Economy Max. city 23.4 l / 100 km (10.0 mpg) Max. highway 10.4 l / 100 km (22.6 mpg) Max. combined 15.1 l / 100 km (15.6 mpg) Изменено 6 марта 2012 пользователем moFF 6 Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах Больше способов поделиться...
10 GT 005 Опубликовано: 5 марта 2012 Жалоба Поделиться Опубликовано: 5 марта 2012 I'm speechless Содержимое этого сообщения скрыто.Чтобы увидеть его, вам следует войти на форум, или пройти регистрацию, если её у вас нет. 1 Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах Больше способов поделиться...
moFF Опубликовано: 5 марта 2012 Жалоба Поделиться Опубликовано: 5 марта 2012 I'm speechless Содержимое этого сообщения скрыто.Чтобы увидеть его, вам следует войти на форум, или пройти регистрацию, если её у вас нет. Эля мяндя) 1 Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах Больше способов поделиться...
R A M Опубликовано: 5 марта 2012 Жалоба Поделиться Опубликовано: 5 марта 2012 В TopGear Кларксон сказал что это бесполезная машина...))) Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах Больше способов поделиться...
moFF Опубликовано: 6 марта 2012 Жалоба Поделиться Опубликовано: 6 марта 2012 В TopGear Кларксон сказал что это бесполезная машина...))) Он гялят сделал)) 3 Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах Больше способов поделиться...
moFF Опубликовано: 8 марта 2012 Жалоба Поделиться Опубликовано: 8 марта 2012 Bullit Coupe 800 Содержимое этого сообщения скрыто.Чтобы увидеть его, вам следует войти на форум, или пройти регистрацию, если её у вас нет. 1 Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах Больше способов поделиться...
Akim Опубликовано: 8 марта 2012 Жалоба Поделиться Опубликовано: 8 марта 2012 Это что-то Содержимое этого сообщения скрыто.Чтобы увидеть его, вам следует войти на форум, или пройти регистрацию, если её у вас нет. Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах Больше способов поделиться...
Isik Опубликовано: 8 марта 2012 Жалоба Поделиться Опубликовано: 8 марта 2012 В TopGear Кларксон сказал что это бесполезная машина...))) Он всегда так тупо говорит )) Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах Больше способов поделиться...
moFF Опубликовано: 8 марта 2012 Жалоба Поделиться Опубликовано: 8 марта 2012 Он всегда так тупо говорит )) Нее, не... Редко бывает)) Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах Больше способов поделиться...
Назим Опубликовано: 8 марта 2012 Автор Жалоба Поделиться Опубликовано: 8 марта 2012 Кларксон урод, вкуса нет у него) 1 Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах Больше способов поделиться...
Akim Опубликовано: 8 марта 2012 Жалоба Поделиться Опубликовано: 8 марта 2012 Жалко движок не меняют. Как 0 – 100 km/h (62 mph): 3.7 sec.было так и осталось. Ссылка на комментарий Поделиться на других сайтах Больше способов поделиться...
Рекомендованные сообщения
Пожалуйста, войдите для комментирования
Вы сможете оставить комментарий после входа
Войти сейчас