Yeni Lamborghini Huracan EVO adlandırıldı və indi tam inteqrasiya olunmuş dinamikanın idarəetmə sisteminə malikdir. Bu yaxınlarda yayılmış tizerə əsasən EVO adı təəccübləndirmədi.
Lamborghini-nin yeni Huracan EVO-da gördüyü əsas iş istiqaməti aerodinamikadır – superkar yeni qabaq bamperlə, Y-şəkilli dizaynda böyük hava çıxıntıları ilə, o cümlədən yeni təkər dizaynı və yan hava çıxıntıları ilə təchiz edilib.
Buna baxmayaraq, təkmilləşdirilmiş Huracan-ın arxa hissəsi daha çox nəzərə çarpır – qaz buraxma boruları sıxma gücünü artıran xüsusi spoyler almış arxa bamperdə bir qədər yuxarıda yerləşdirilib.
Lamborghini Huracan EVO aerodinamika və sıxma gücü nöqteyi-nəzərindən maksimal effektli olub. Şirkətdən bildiriblər ki, yeni aerodinamika sıxma gücünü birinci nəsil Huracan-a nisbətən 5 dəfədən çox artırıb.
Şirkətin baş direktoru Stefano Domenikali deyib: “Lamborghini super idman avtomobilləri texnologiyasının və sürücülük emosiyasının ən yüksək mərhələsinə çatmaq niyyətindədir. Huracan EVO elə özü inqilabi yenilikdir: bu, qabağa bir addımdır, seqmentin parametrlərinin yenidən müəyyənləşdirilməsidir. Onun idarəetməsi çox sadədir və istənilən şəraitdə maksimal sürətli və hissiyyatlı idarəetməni təmin edir”.
Huracan EVO-nun kapotu altında elə həmin 5,2-litrlik atmosferli V10 dayanıb. Lakin o, indi 631 a.g.-ə (+29) və 600 Nm fırlanma anına malikdir. Bu, 1422 kq-lıq avtomobili yerindən ilk yüzlüyə 2,9 saniyəyə sürətləndirir, maksimal sürət isə 325 km/saatdır. Perfomante-da da elə bu xarakteristikadır.
teqlər: | Lamborghini, Lamborghini Huracan | 10.01.2019 |