G-Power tünerləri əvvəllər BMW-lərin kapotu altında mexaniki sıxıcı kompressorlar yerləşdirməyi sevirdilər, indi isə yeni dünya ilə ayaqlaşmaq üçün turbo yükləyicili mühərriklərdən istifadə edirlər. Bu, onlarda BMW 750d-də yaxşı alındı. O, baza variantında 3,0-litrlik, 400 a.g. və 760 Nm verən mühərriklə təchiz edilir. Planetin demək olar ki, bütün əhalisi bu göstərici ilə razıdır, əlbəttə, bəzilərini çıxmaq şərti ilə.
Onlar üçün şirkətin mütəxəssisləri yenilik təklif edirlər – a.g.-nü 460-a, fırlanma anını 860-a qədər artıran D-Tronic 5. Mühərrik yeni göstəricilərə yalnız qızdıqdan və sürücünün istəyi ilə keçir. Bu sedan ilk yüzlüyü 4,3 saniyəyə yığır (standart versiyadan 0,3 saniyə tez), M3 isə mexaniki sürət qutusu və identik dinamika ilə dizel variantını ötməyə çalışır.
Yenilik xarici görünüşü ilə baza variantından fərqlənmir, yalnız 21-düymlük təkər diskləri eksteryerə əlavə rəng qatır.
teqlər: | BMW, BMW 7-series, G-Power | 03.08.2017 |